بررسی مزایای مهم ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب

بررسی مزایای مهم ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب

ما در این بلاگ قصد داریم به شیوه ای کاملا اختصاصی به بررسی مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی و تاثیر آن بر کسب و کار شما بپردازیم. در این خصوص لطفا تمامی مقالات ما را دنبال کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

بایگانی

ساخت تیزر تبلغاتی با بالاترین کیفیت

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰ ب.ظ


هزینه و قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در سال ۹۸

خدمات و محصولات شما باید دیده و شناخته شوند. و این باید به درستی اتفاق بیافتد!

برای راحتی شما، بسته‌های پیشنهادی تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی را آماده کرده‌ایم که در جدول پایین مشاهده می کنید. ما طبق تجربه و بررسی پروژه های مختلف به این نتیجه رسیده‌ایم که ساخت تیزر تبلیغاتی و آگهی تلویزیونی با بودجه‌ای کمتر از 15 میلیون تومان نمی‌تواند اثربخش باشد و از طرفی هم بازخورد‌های مناسب برای تحلیل موفقیت پروژه را در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

اما اگر می‌خواهید برای شروع و با هزینه ای کم در این راه قدم بگذارید، هیچ نگران نباشید؛ می توانید پروژه خود را با هماهنگی اولیه حتی با بودجه‌ای کمتر 15 میلیون تومان هم آغاز کنید. ما آماده ارائه مشاوره در زمینه تبلیغات به شما هستیم.


آیا تجهیزات مورد استفاده در ساخت تیزر تبلیغاتی برای شما اهمیت دارد؟

ما در آنی‌بین تمام تمام تجهیزات خود را همیشه به روز نگه می‌داریم. از دوربین های کامپکت Panasonic GH5 و GH5s تا دوربین های تخصصی تر Blackmagic و Arri . برای تجهیزات حرکتی هم از کرین و اسلایدرهای برقی Kessler Crane و Ronin S استفاده می کنیم. برای نورپردازی هم تنها از محصولات Aputur استفاده می کنیم. همین طور محصولات کمپانی Rode در صدابرداری به ما کمک می کنند.

.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید تیزر خود را در تلویزیون پخش کنید و یا در اینترنت و شبکه های اجتماعی ، مهم است که تصمیم بگیرید چگونه تبلیغ خو درا بسازید. شرکت ها و موسسات زیادی هم اکنون مشغول ارایه اینگونه خدمات تبلیغاتی به متقاضیان هستند. اما ما در کانون آنی بین کمی متفاوت نسبت به سایرین عمل می کنیم. ما هیچگاه کاری معمولی تولید نمی کنیم! تیم خلاق فیلمسازی کانون آنی بین همواره در پی کسب تجربه های جدید و نکات ریز این صنعت عظیم هستند. ما از ارائه پروژه های کوچک خوشحال ، و با انجام پروژه های بزرگ به خود می بالیم. ما همیشه سعی می کنیم با نگاهی باز تر و آگاهی از اینکه کارفرما با ارائه پروژه خود ، به ما اعتماد نموده است ، تجربه ای شیرین را از ابتدا تا انتها برای مشتریانمان رقم بزنیم.


منبع: https://www.anibeen.com/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی